Brug den kostbare tid i IT afdelingen mere stratetisk

 

At hjælpe brugerne med deres password er en dagligdags udfordring som bør automatiseres i alle virksomheder fordi der er ingen grund til at spilde for mange ressourcer på denne opgave. Hvis en medarbejder har udfordringer med sit password eller det skal fornyes og medarbejderen ikke lige nåede det inden tidsfristen, så lad medarbejderen let betjene sig selv. Også udenfor normal servicetid fra IT afdelingen. Om aftenen eller i weekenden. 


Med udgangspunkt i et behov fra en af vores kunder har vi derfor udviklet Password Manager som du kan se nedenfor. Via et website og en mobiltelefon kan medarbejderen ændre password, åbne en lukket konto efter for mange forsøg, også bede en kollega om at hjælpe sig, hvis medarbejderen ikke er i besiddelse af en mobiltelefon. 

 

Dette er en lille digital løsning som er med til at frigive mere spildtid, som I sikkert kan bruge på andre opgaver som gør jer endnu mere konkurrencedygtige. 

Farver

I kan selvfølgelige få Password Manager i de farver som passer bedst til jeres profil.

Logo

I kan selvfølgelig også få jeres logo sat i toppen af siden til venstre, så medarbejderne er sikre på de er på den rigtige self service løsning. 

Mange medarbejdere forventer, at der er self service løsninger så de hurtigt og effektivt kan komme videre i en travl hverdag. 

 

Brug IT stratetisk

 

Lad medarbejderne selv løse nogle opgaver, så kan du brug IT ressourcerne tl mere stratetiske og vigtigere opgaver.

 

Self Service

 

Om aftenen, i weekenden eller på en udlandsrejse så er det rart at jeg selv kan løse opgaver ifm. mit password.

 

Konkurrencedygtige

 

Undgå en medarbejder bliver "ukampdygtig" og få hurtigt medarbejderen tilbage på job igen til glæde for jeres kunder.